Hej! Vi har precis byggt ett nytt hus och ångrar nu i efterhand att vi inte monterade in fler spotligths i huset. (Vi var dumsnåla) Hur svårt eller lätt är detta att göra nu? Vi har lösull som isolering uppe på vinden. Vad kan hända med den och dess isolerande funktion om vi måste kratta undan den för att få ner de skyddande kåporna?

Tacksam för svar
 
Betina
Hur många spots valde ni från början?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.