Eftersom att Muren äblir belägen i norrland med mycket snö så kommer nog armaturernas placering bli högt upp och lysa neråt(?), de måste tåla att bli snötäckta om det kommer mycket snö, gärna varmvitt ljus och svarta armaturer då övriga detaljer runtom ha är svart i sig.