Hej!
Är det ngn som har sett ngn fräck ljusramp eller liknande att ha i ett vitmålat ryggåstak. Det kommer att vara 4,40 meter i nock med 30 graders taklutning...bara så att ni får en känsla för högt taket blir.
Tacksam för tips.
MVH
Angelica
Är det ngn som har sett ngn fräck ljusramp eller liknande att ha i ett vitmålat ryggåstak. Det kommer att vara 4,40 meter i nock med 30 graders taklutning...bara så att ni får en känsla för högt taket blir.
Tacksam för tips.
MVH
Angelica
Hej Mullvaden.
Vad är det för innertak ni har?
Är det råspont?
Det är supersnyggt vi skulle vilja ha likandant.
Har du fler bilder på taket?
Häls Niclas
Vad är det för innertak ni har?
Är det råspont?
Det är supersnyggt vi skulle vilja ha likandant.
Har du fler bilder på taket?
Häls Niclas
Hej igen.
Har ni den sågade ytan neråt eller är det den hyvlade man ser?
Vi ska prova att sätta upp i vår klädkammare men vet inte om vi ska vända den sågade eller hyvladeytan ner.
Häls Niclas
Har ni den sågade ytan neråt eller är det den hyvlade man ser?
Vi ska prova att sätta upp i vår klädkammare men vet inte om vi ska vända den sågade eller hyvladeytan ner.
Häls Niclas
Vad är skenspottar? Kan man vinkla dom upp mot taket? Försökte söka på google och det enda som kom upp var ditt svar!lastkaj skrev:
MVH
Angelica
"Har ni den sågade ytan neråt eller är det den hyvlade man ser?"
Den sågade ytan ner. De brädor som ansluter till golvet blir luddiga av katthår och inte så lätta att göra ren så i en garderob kanske den hyvlade sidan skulle vara mer lättskött. Det vill ju gärna bli lite dammigt även i garderober har jag hört
.
Den sågade ytan ner. De brädor som ansluter till golvet blir luddiga av katthår och inte så lätta att göra ren så i en garderob kanske den hyvlade sidan skulle vara mer lättskött. Det vill ju gärna bli lite dammigt även i garderober har jag hört
Vi har dessa i taket
. Finns med långa eller korta "armar". De långa armarna blir lättare att rikta uppåt.
http://www.texadesign.se/prod_pres/index.html
. Finns med långa eller korta "armar". De långa armarna blir lättare att rikta uppåt. http://www.texadesign.se/prod_pres/index.html
Vi har något liknande det här: http://www.maxel.se/product_info.php?products_id=674. Våra kommer inte från Maxel utan från någon annan firma som jag inte minns namnet på. Våra spottar sitter på rad utan någon platta i mitten som Maxels har. Jag tror de kostade ca 2000 kr st. Vi är jättenöjda och har fått mycket beröm för våra coola lampor. Är någon intresserad kan jag nog gräva i kvittohögen och klura ut var firman heter.

