L Linisen_01 #1 Medlem · ---- · 495 inlägg 8 okt 2009 18:38 Linisen_01 Medlem ---- 495 inlägg 8 okt 2009 18:38 #1 Måste en lampa ovanför spegel vara speciell för badrum?
Fnularn #2 Medlem · Stockholm · 434 inlägg 8 okt 2009 18:44 Fnularn Medlem Stockholm 434 inlägg 8 okt 2009 18:44 #2 Man delar in det i olika zoner ip-klassning, se länken. http://www.badrumslampor.se/kundtjanst/?p=ipzoner
Man delar in det i olika zoner ip-klassning, se länken. http://www.badrumslampor.se/kundtjanst/?p=ipzoner
Fnularn #3 Medlem · Stockholm · 434 inlägg 8 okt 2009 19:26 Fnularn Medlem Stockholm 434 inlägg 8 okt 2009 19:26 #3 Zon 3 kan du köra valfri lampa om du har jfb.