Ska sparka igång bastun. Ett aggregat är pg.
Nu till mitt största problem.
Vad är det för krav på belysningsarmatur i bastun? Jag har bara en vit kabel (för kort!) som sticker ut från väggen.
1. Får jag ha en kopplingsdosa i bastu?
2. Får man dra en kabel (vilken i så fall) på väggen?
3. Eller bakom väggen UTAN rör?
4. Vilka kravs ställs det på bastuarmatur? IP? Något annat?
Det blir ca 1200 mm till aggregatet.