R
Roland112
Bannad
· Västra Götaland
· 2 165 inlägg
Roland112
Bannad
- Västra Götaland
- 2 165 inlägg
Jag lyckas inte klura ut huruvida en beläggning på undersidan av mina diskhoar i köket är mögel eller om det satt där från början som ett slags skydd? På bilden har jag skrapat hårt och då kommer en glansig yta fram men den andra ytan ser nästan ut som att den är påsprayad. Kan det vara annat än mögel? Det luktar inte mögel dvs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klart det kan vara annat än mögel.
Är det inte något som man har lagt på för att skydda diskhon om man staplar flera på varandra i fabriken ?
Det kan även vara något som ska ljuddämpa diskhon för att det inte ska eka i underskåpet.
Är det inte något som man har lagt på för att skydda diskhon om man staplar flera på varandra i fabriken ?
Det kan även vara något som ska ljuddämpa diskhon för att det inte ska eka i underskåpet.
Klicka här för att svara