R
Jag lyckas inte klura ut huruvida en beläggning på undersidan av mina diskhoar i köket är mögel eller om det satt där från början som ett slags skydd? På bilden har jag skrapat hårt och då kommer en glansig yta fram men den andra ytan ser nästan ut som att den är påsprayad. Kan det vara annat än mögel? Det luktar inte mögel dvs.
IMG_20130721_165145.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Klart det kan vara annat än mögel.;)
Är det inte något som man har lagt på för att skydda diskhon om man staplar flera på varandra i fabriken ?
Det kan även vara något som ska ljuddämpa diskhon för att det inte ska eka i underskåpet.
 
Misstänker att det bl.a. är ljuddämpande egenskaper i "färgen" på undersidan, eventuellt även att det inte ska kunna bildas kondens på undersidan.
 
  • Gilla
MagicFingers
  • Laddar…
Det ska sitta där!
 
  • Gilla
Magnus Wretborn1
  • Laddar…
R
stort tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.