Vad tycker ni om Beijers nya reklam? Jag tycker det är lite konstigt när de för bara lite sedan inriktade sin reklam mer på vanliga konsumenter och nu vända helt på steken och i stället vända sig till hantverkare.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.