Jag har ensidigt fått svar att en brun räcker. Det var ju det jag helst ville höra. Så tack alla för bra input.
Eftre lite projektering tror jag att vi kommer sätta en linjebrunn i hörnet istället utmed den långa väggen, med start i hörnet. Det pga att jag får svårt att dra rätt riktning på vattnet om jag hörn placerar, då avloppet sitter precis i hörnet längst upp till höger i ritningen (Där Brunn 2 är inritad)