Hej,
Ska stambyta mitt radhus från -61, inom de närmsta åren. Skulle behöva en duktig och pålitlig entreprenör/firma för detta. Jag tänker mig att jag eventuellt kan betala dem för ett hembesök så de kan ge ett "mellan-tummen-och-pekfingret"-pris så jag vet hur mycket jag behöver spara ihop.
Om företaget dessutom kan filma avloppstammar skulle det vara ett stort plus (eller det kanske de alltid kan?)
Hälsningar
Anhyan