Hej,

Ska stambyta mitt radhus från -61, inom de närmsta åren. Skulle behöva en duktig och pålitlig entreprenör/firma för detta. Jag tänker mig att jag eventuellt kan betala dem för ett hembesök så de kan ge ett "mellan-tummen-och-pekfingret"-pris så jag vet hur mycket jag behöver spara ihop.

Om företaget dessutom kan filma avloppstammar skulle det vara ett stort plus (eller det kanske de alltid kan?)

Hälsningar
Anhyan
 
Puffar upp denna fråga då den fortfarande är aktuell!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.