3 307 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Behöver takstolar ganska snabbt....var??
Håller för fullt på med utbyggnaden av huset och börjar närma mej montering av takstolarna.
Nu kanske jag skulle tänkt på detta lite tidigare men kunde inte räkna med att hela Sverige stannar bara för att det är sommar......varenda snickeri och takstols leverantör verkar ha helstängt eller så dålig bemanning att ingen kan leverera takstolar förrens om ca 1 månad.
Jag behöver alltså 5 st ramverkstakstolar, är det någon som vet vem som kan slå ihop dessa till mej lite snabbt med önskad leverans så snart som möjligt, inom en vecka helst.
Självklart betalar jag extra för snabb leverans.
Tar tacksamt emot tipps.
Nu kanske jag skulle tänkt på detta lite tidigare men kunde inte räkna med att hela Sverige stannar bara för att det är sommar......varenda snickeri och takstols leverantör verkar ha helstängt eller så dålig bemanning att ingen kan leverera takstolar förrens om ca 1 månad.
Jag behöver alltså 5 st ramverkstakstolar, är det någon som vet vem som kan slå ihop dessa till mej lite snabbt med önskad leverans så snart som möjligt, inom en vecka helst.
Självklart betalar jag extra för snabb leverans.
Tar tacksamt emot tipps.
dejmon skrev:
Tack för tipset, det blir väl till att ta sej ner till bokhandeln och fixa takstolshandboken och göra dom själv om ingen känner eller vet nån som kan prefabrisera dom lite snabbt.
Var ner på stans alla bokhandlare jag känner till och ingen hade takstolsboken/takstolshandboken hemma utan var tvungenn att beställa den för leverans om 4-6 dagar.
Jag behöver detta fortare, så har nån här takstolshandboken och kan räkna ut ramverkstakstolar till mej så vore jag tacksam, eller om jag kan köpa den komplett privat av någon i V-ås trakten ?!
Mått och data fås vid mailsvar till c_vette@hotmail.com
Tacksam för alla svar.
Jag behöver detta fortare, så har nån här takstolshandboken och kan räkna ut ramverkstakstolar till mej så vore jag tacksam, eller om jag kan köpa den komplett privat av någon i V-ås trakten ?!
Mått och data fås vid mailsvar till c_vette@hotmail.com
Tacksam för alla svar.
Klicka här för att svara