2 609 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Behöver snabb hjälp i gbg-området med flytspackling
Jag har en kille som skulle komma och hjälpa mig med badrummet och han sa att han kunde allt vad flytspackling osv innebar. Men när man började prata med honom så sa han "....spelar ju ingen roll hur man gör med flytspackel, det blir aldrig annat än plant, för det är självutjämnande." Mig veterligt så ska ju fall vara 1:100 i hela rummet och 1:50 runt brunnen. Detta låter det nu som killen i fråga inte har en aning om så nu har jag riktigt mycket panik över att låta honom göra det överhuvudtaget.
Så det jag är ute efter är alltså nån med erfarenhet av flytspackling med allt vad det innebär som kan tänka sig hjälpa mig, helst imorgon torsdag, eller veckoslutet. Ersättning för jobbet diskuteras privat.
Rummet är 1.40mx3.60m. Allt material finnes. Inge specialverktyg dock om sådana behövs.
Mvh Henke
Så det jag är ute efter är alltså nån med erfarenhet av flytspackling med allt vad det innebär som kan tänka sig hjälpa mig, helst imorgon torsdag, eller veckoslutet. Ersättning för jobbet diskuteras privat.
Rummet är 1.40mx3.60m. Allt material finnes. Inge specialverktyg dock om sådana behövs.
Mvh Henke
Klicka här för att svara