3 283 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Behöver råd!
Tänkte köpa kök från IKEA (STÅT), min undran är om deras bänkskivor i laminat är bra?
Tänkte även köpa en fläktkåpa och micro därifrån.
Är det någon som har erfarenhet om dessa grejer och kan tipsa mig.
Tacksam för råd!
Tänkte även köpa en fläktkåpa och micro därifrån.
Är det någon som har erfarenhet om dessa grejer och kan tipsa mig.
Tacksam för råd!
Redigerat:
Det finns mycket skrivet om IKEA's bänkskivor här på forumet. Det jag kommer ihåg är att laminatskivorna inte alls är bra.
IKEA's micro är en omdesignad Whirlpool. Whirlpool tillverkar mycket bra micron, faktist en av marknadens bästa. Whirlpool's övriga sortiment däremot, får mycket kritik.
Spiskåporna från IKEA brukar inte hålla måttet enligt detta forum.
Använd sökfunktionen och leta lite, så finns det mycket att läsa.
IKEA's micro är en omdesignad Whirlpool. Whirlpool tillverkar mycket bra micron, faktist en av marknadens bästa. Whirlpool's övriga sortiment däremot, får mycket kritik.
Spiskåporna från IKEA brukar inte hålla måttet enligt detta forum.
Använd sökfunktionen och leta lite, så finns det mycket att läsa.
Jag hade och har IKEAS laminatskivor. Själva ytan är det inget fel på. Men den måttbeställda hade fruktansvärd kant! Fick returnera den. Nästa som de levererade åkte tillbaka med! Idag är ena IKEA o den måttbest. Bauhaus. Den sistnämnda har en bra kant och skit svag, mjuk yta! Efter bara 4 år! Ikeas ser ut som ny.
Klicka här för att svara