905 läst ·
3 svar
905 läst
3 svar
Behöver någon fylle
Hej
Ska sätta igång och spränga och gräva i början på juli och kommer få fylle över. Är det någon som är intresserad hör av er via forumet.
Bygger i Björlanda - Göteborg
Ska sätta igång och spränga och gräva i början på juli och kommer få fylle över. Är det någon som är intresserad hör av er via forumet.
Bygger i Björlanda - Göteborg
Jag behöver ett lastbilslass. Har du transport? Det skall till Onsala.
5.2 racing
vad är det du behöver? Sten? Jord?
Onsala är ganska långt från björlanda att köra och då vete katten om det lönar sig för mig att betala för lastbilen att köra dit med ett lass. Kan du komma och hämta?
Mvh
Björn
vad är det du behöver? Sten? Jord?
Onsala är ganska långt från björlanda att köra och då vete katten om det lönar sig för mig att betala för lastbilen att köra dit med ett lass. Kan du komma och hämta?
Mvh
Björn
Nej jag kan inte hämta. Skall fylla igen ett dike så jag kan köra över med bil högst tillfälligt, dvs framför allt sten men även jord.
Mvh gustav
Mvh gustav
Klicka här för att svara