I ett sluttningshus menar jag. Vi kommer att bygga grunden i en tung stomme utav leca, varav U-värdet kommer att bli ca 0,25 . Baksidan kommer då att ligga till 80% under jord.
 
Det är leca isolerblock (29cm) som jag funderar på.
Bör man regla och isolera efter denna typen av block ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.