Hej!
Jag kommer nu börja renovera mitt nya hus och vårt första moment är att riva upp allt golv och installera golvvärme som ju gjuter in i betong platta. Men nu har jag dock börjar undra om jag kommer behöva lägga pengar på en fuktspärr åvan på den befintliga plattan i grunden?