Hej!

Lagom börjat få klart plintarna till altanen.
Men jag har en fråga som jag inte riktigt kan hitta svaret på.
altan.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hur stora kan jag göra mått A och B, om jag använder mig av 2"x8" reglar.
Jag kan pga. höjdskillnanden mellan innergolv och ny altan, endast använda mig av en fack-konstruktion i samma plan.

Hoppas ni förstår vad jag menar?

Mvh Henrik
 
Kan tilläga att det ska bli en trapp på hörnet av altanen, därför det inte finns någon plint i ytterhörnet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.