Hej!
Lagom börjat få klart plintarna till altanen.
Men jag har en fråga som jag inte riktigt kan hitta svaret på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hur stora kan jag göra mått A och B, om jag använder mig av 2"x8" reglar.
Jag kan pga. höjdskillnanden mellan innergolv och ny altan, endast använda mig av en fack-konstruktion i samma plan.
Hoppas ni förstår vad jag menar?
Mvh Henrik