Var kan man köpa begangnade verktyg förutom blocket
någon som vet, lägg ut lite länkar isåfall 8)

På Tradera.com brukar det finnas en del fynd, ibland nästan "nya" verktyg till mycket bra priser.

har köpt bl.a en DW309 och lite andra vertyg genom tradera.

En anledning till att det "bara" finns blocket.se är för att det har blivit så stort med flera tusen besökare/annonsörer per dag. Det är ju ingen idé att lägga in en annons nånstans där ingen ser den. Därför väljer folk, inklusive jag ;), Blocket.se

Svårare än så är det inte.

// Lidman

Auktioner kan vara en bra inköpskälla. Fast elverktyg brukar bli alldeles för dyra. :P Däremot kan man fynda tryckluftsverktyg och stationära maskiner. Speciellt specialmaskiner som få har användning för. :D
Hälsar: Auktionsfreaket ;D

P.S.
Prova om möjligt under visningen, om verktygen fungerar! ;)

Glöm inte att toveks lägger på moms på klubbat slag !!

pappskallen skrev:
Glöm inte att toveks lägger på moms på klubbat slag !!
Exakt, så är det också på alla andra konkursauktioner. Övriga auktioner har istället en slagavgift som varierar från 10 - 20 %. :P ;)

Leif... skrev:
Det gick inte att stå och sova där inte.
>:( Sova får du göra hemma. ;D
De auktioner jag brukar besöka ropar ~ 150 rop/timme. Så det gäller att vara på hugget. :D

Toveks förresten, kör med tre ropare samtidigt när de är på hemmaplan. :o ;D

Plattan, Alby C mfl

Har dom en hemsida man kan kolla på eller är det köp å spring som man ska sattsa på ;D

Detta blir en skaplig "bumpning" av tråd som är 2.5 år gammal...:)

Vill bara tipsa om att Toveks har auktion i Valbo i morgon fredag, alltså 8/2-08.

En bygghandel som gått i putten så det kan nog finnas en del skoj.

http://www.tovek.se/scripts/webtoolshop/netsales/080208-G%E4vle.pdf

Är det någon som ska dit o har lust med en kopp kaffe finns jag där, bara att pm:a!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.