9 417 läst ·
7 svar
9k läst
7 svar
Företag som köper begagnade verktyg
Hej!
Min pappa har gått bort och jag håller på att tömma hans hus som innehöll förvånande mängder ganska fina verktyg och små tillbehör av olika slag. Vad ska man göra med allt detta? Det känns dumt att slänga och jag kan inte gärna lägga upp varje mejsel eller påse med buntband för sig på Blocket och liknande sidor. Finns det firmor som är intresserade av att köpa in sådant? Hittade mängder med elprylar, sladdar och grenuttag och elektriska komponenter och hälften av det vet jag inte ens vad det är...
Tack på förhand!
Min pappa har gått bort och jag håller på att tömma hans hus som innehöll förvånande mängder ganska fina verktyg och små tillbehör av olika slag. Vad ska man göra med allt detta? Det känns dumt att slänga och jag kan inte gärna lägga upp varje mejsel eller påse med buntband för sig på Blocket och liknande sidor. Finns det firmor som är intresserade av att köpa in sådant? Hittade mängder med elprylar, sladdar och grenuttag och elektriska komponenter och hälften av det vet jag inte ens vad det är...
Tack på förhand!
Medlem
· Blekinge
· 12 481 inlägg
Hej, du är nog i samma situation som många har varit. Jag antar att du inte är jätteintresserad att tjäna maximalt på kvarlåtenskap.
Ta ett tiotal bilder på verktygstavlor och i lådor som du tror innehåller skatterna och sätt upp här.
Acceptera inte att skicka enskilda småprylar då tar det aldrig slut.
Lycka till och tack att du inte bara kör allt till tippen.
Ta ett tiotal bilder på verktygstavlor och i lådor som du tror innehåller skatterna och sätt upp här.
Tack för svarT Thomas_Blekinge skrev:Hej, du är nog i samma situation som många har varit. Jag antar att du inte är jätteintresserad att tjäna maximalt på kvarlåtenskap.
Klicka här för att svara