14 403 läst ·
57 svar
14k läst
57 svar
Bedrägeri på facebook, ups leverans
Kanske....."De" swishar dig....de ångrar sig och ber dig swisha "tillbaka" pengarna och wips så har du flyttat runt pengarna åt dem....F Fredrik- skrev:
Medlem
· Västra Östra
· 85 inlägg
Det där är en gammal scam, dem kommer vilja att du skall betala för nån sorts försäkring
Bara att ignorera
Bara att ignorera
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 623 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 623 inlägg
Jag råkade också ut för det där. Då jag i slutändan var tvungen att betala en liten försäkring på 1500kr, som jag "givetvis" skulle få tillbaka. Jag var misstänksam redan innan, då saker ich ting lät lite för bra 😉
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
Det är ju så vanligt numera att man inte ens inleder nån konversation............bara radera typ. Men tyvärr lever de ju på de som inget vet........
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 823 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 823 inlägg
Det gör de nog, men kanske inte från Sverige. Dock kan du skicka iaf upp till 6800 kg med deras Freight: https://www.ups.com/us/en/supplychain/freight.page
Freight shipping is ideal for a vast array of goods, and there's really no limit to what can be shipped via freight.
Freight shipping is ideal for a vast array of goods, and there's really no limit to what can be shipped via freight.
Kontanter tar de inte, men jag har gjort en del returer till företag där FedEx hämtat upp paketet och man inte kunde välja att lämna hos ombudet som man hämtade ut det hos...H HEM2121 skrev: