Hej! Hoppas att någon här vet ...
Jag vaxade köksbänken med Herdins hårdvaxolja för två år sedan. Ytan är fortfarande fin på de flesta ställen men skulle behöva en uppfräschning på några ställen, typ kring diskhon. Kan man lägga hårdvaxoljan ovanpå det som redan finns eller måste allt gammalt slipas bort först?
Vänlig hälsning Fia