1 621 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
”Batteriproblem automower”
Hej alla,
Igår stod min robotgräsklippare still så jag skulle starta den igen. I fönstret stod det Batteriproblem. Jag startade om den men samma text. Jag får den inte att starta. Har någon annan haft samma problem och vad har ni i så fall gjort
Igår stod min robotgräsklippare still så jag skulle starta den igen. I fönstret stod det Batteriproblem. Jag startade om den men samma text. Jag får den inte att starta. Har någon annan haft samma problem och vad har ni i så fall gjort
Klicka här för att svara
