Mikael_L
Jag tror det har skymtat förbi på forumet, men det har varit ganska tyst här om att Bosch lanserat en batteri-multimaskin.
pmf10.8li.jpg

Men det har varit rätt tyst om det ändå på forumet.

Nu vill jag tipsa om att K-rauta har ett dubbelpaket med denna och den lilla gröna skruvdragaren PSR10.8LI-2 med två hastigheter och två batterier + en-timmesladdare för ett paketpris på 1800:-

Andra sidan i kampanjbladet.
http://www.k-rauta.se/Aktuellakampanjer/Documents/Tidning_V31_low.pdf

Nu i backspegeln sett skulle jag haft oerhört mycket glädje av att min PMF varit batteridriven istället. ;)

Lite fyndigt namn tycker jag, PMF 180 blir PMY 10.8 :)

Fast det gäller ju den gröna serien, batteridriven blå har funnits ett tag, men då heter den GOP istället. BTW är det samma batteri/laddare till blå/gröna maskiner, någon som vet? Ser likadant ut på bilden

MMR skrev:
BTW är det samma batteri/laddare till blå/gröna maskiner, någon som vet? Ser likadant ut på bilden
Det är inte samma batteriform på grön och blå 10,8-serie.

Nä såklart, varför göra något enkelt. Har en GOP, GSR och Ficklampan ur blå serien, med tre accar, hade varit fint om det nu hade kommit något roligt/billigt i gröna serien som man var intresserad av att man då fick ytterligare batteri/laddare till sin "pool" men det kan man glömma då. Då får man väl fortsätta med blå serien då

Mikael_L
Och idag bläddrade jag lite i ett reklamblad från Bauhaus och såg att dom verkade ha samma paket med multimaskin + skruvdragare, men för några tior mer. Så då finns t.o.m chansen att få "12% rabatt" på 1800:- genom deras prisgaranti ...:cool:

Snart köper jag väl paketet trots att jag redan har en PMF 180 och 4 st skruvdragare i olika modeller och storlekar ... :x

MMR skrev:
Nä såklart, varför göra något enkelt. Har en GOP, GSR och Ficklampan ur blå serien, med tre accar, hade varit fint om det nu hade kommit något roligt/billigt i gröna serien som man var intresserad av att man då fick ytterligare batteri/laddare till sin "pool" men det kan man glömma då. Då får man väl fortsätta med blå serien då
Här är det tyvärr tvärtom har en PMF 10,8 grön multimaskin och vill ha en liten slagskruvdragare (blå) och tänkte att ett par extra batterier och laddare hade varit fint.

Kan någon konfirmera att detta stämmer? annars tittar jag nog på något annat märke av än Bosch t.ex. den lilla Black & Decker slagskruvaren som Jula säljer för 999:- just nu.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.