Hej.
Ska färdigställa min bastu.
Har ett nybyggt hus med Ftx-system.
Har frånluft i kommande bastu.
Har osb-skivor på väggarna.
Klinkers på golvet med golvvärme.
Ska sätta panel på väggarna och i snedtaket.
Två väggar blir mot yttervägg.
Kan jag sätta basrupanel direkt på Osb-skivorna?
Måste det finnas en lymuftspalt?
Isåfall hur stor?
Får inte panelen sitta mot Osb?
Måste jag isåfall ta bort skivor och sätta bastufolie och sedan luftspalt?