Hej,
Har precis rivat ner den bastu vi hade och nu ska den var en tvättstugan, men den kommer inte har nåt handfat, bara vatten direkt till tvättmaskin.
Är det 'bara' sätta på gips (vanligt eller tunnare renoverings gips), spackla, slippa sen måla med vatten avvisande färg?
Eller hur skulle ni gör det?
 
  • Ett underkonstruktionsrum med isolering, rörkopplingar, verktyg och byggmaterial. Under arbete, kanske en framtida duschplats.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.