Hej,
Har precis rivat ner den bastu vi hade och nu ska den var en tvättstugan, men den kommer inte har nåt handfat, bara vatten direkt till tvättmaskin.
Är det 'bara' sätta på gips (vanligt eller tunnare renoverings gips), spackla, slippa sen måla med vatten avvisande färg?
Eller hur skulle ni gör det?