Angående najning på kabelstege: Strypare är ingen höjdare till FKKJ/AKKJ som har lite dimmension, då är det bara dubbel najtråd som duger.

vill man ha x-tra tråkigt kan man dubbelnaja med rostfri :o

RilleRock
pellefant skrev:
vill man ha x-tra tråkigt kan man dubbelnaja med rostfri :o
Det känns i händerna 8-)

RilleRock skrev:
[quote author=pellefant link=1136670624/30#31 date=1137857269]vill man ha x-tra tråkigt kan man dubbelnaja med rostfri :o
Det känns i händerna  8-)[/quote]

Ja najning är ett skitjobb.  :P

Att naja ut en dubbel 185mm[sup]2[/sup] AKKJ ett par hundra meter med rostfri tråd till en motor känns i underarmarna... :'(

RilleRock
GM skrev:
[quote author=RilleRock link=1136670624/30#32 date=1137862920][quote author=pellefant link=1136670624/30#31 date=1137857269]vill man ha x-tra tråkigt kan man dubbelnaja med rostfri :o
Det känns i händerna  8-)[/quote]

Ja najning är ett skitjobb.  :P

Att naja ut en dubbel 185mm[sup]2[/sup] AKKJ ett par hundra meter med rostfri tråd till en motor känns i underarmarna... :'([/quote]

Polackjobb... ;)

Alternativt. Hej gymnasiet har ni någon praktikant ;D

mats_o skrev:
Alternativt. Hej gymnasiet har ni någon praktikant  ;D
Du anar inte hur mycket skitjob man fick under sin praktik...va så man var avundsjuk på polackerna ;)

Mattkniv =) funkar finfint

slangen skrev:
mmmmmmmm....

[länk]
Där hade vi den jag letade efter, absolut min favorit. Bort med skruv och fjäder.

Annars kniv och ev 90-180 graders böjning.

Jag gillar den också.
Samt den blå kniven, fast jag är vänsterhänt.

Hultafors dubbelhölster för mig :)

Bax, jag kan rekommendera den röda kniven (hehe), gillar den skarpt men hatar den blåa. Lyckas inte skala med den. En aning ironi i detta inlägg... Hultafors har släppt sin variant, den är grön för oss vänsterhänta.

Instämmer med bax och Rikard Ågren, den blå tången är finfin!! :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.