Hej,
Vi ska montera ett växthus på 15 kvm där vi kommer ha mycket växter och plantor som tomater, gurka mm. Vi ska även sätta en ny häck på cirka 20 m (nedgrävd droppslang) samt 6-8 stycken större blomsterlådor på altanen.
Vilket automatiskt bevattningssystem skulle ni rekommendera? Jag vill ha ett jag kan styra från telefonen om möjligt och som är smidigt.
jag har kollat på gardena och hozelock, men kan inte avgöra vilket som är bäst? Finns det några bra startpaket att utgå ifrån?
tack!