T TreeView #1 Husägare · Stockholm · 697 inlägg 24 apr 2019 21:21 TreeView Husägare Stockholm 697 inlägg 24 apr 2019 21:21 #1 Hej! Jag köpte en stor säck Weibulls gräsfrö förra säsongen men har halva kvar, tror ni att de på något sätt levererar sämre efter ett år i förrådet?
Hej! Jag köpte en stor säck Weibulls gräsfrö förra säsongen men har halva kvar, tror ni att de på något sätt levererar sämre efter ett år i förrådet?
tttomten #2 Renoverare · 3 098 inlägg 24 apr 2019 21:26 tttomten Renoverare 3 098 inlägg 24 apr 2019 21:26 #2 Har sett att det finns bf datum på förpackningen men jag har alltid fått mina utgångna att gro, gissar att det spelar nog mindre roll.
Har sett att det finns bf datum på förpackningen men jag har alltid fått mina utgångna att gro, gissar att det spelar nog mindre roll.
L Leif i Skåne #3 Husägare · Skåne · 5 388 inlägg 24 apr 2019 21:33 Leif i Skåne Husägare Skåne 5 388 inlägg 24 apr 2019 21:33 #3 På Svalbard lagrar man fröer för framtiden typ 100-1000 år Bara det är svalt o torrt.
L Leif i Skåne #4 Husägare · Skåne · 5 388 inlägg 24 apr 2019 21:36 Leif i Skåne Husägare Skåne 5 388 inlägg 24 apr 2019 21:36 #4 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Dag 1 Här förgror jag gräsfrö i skottkärra.
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Dag 1 Här förgror jag gräsfrö i skottkärra.
T TreeView #5 Husägare · Stockholm · 697 inlägg 25 apr 2019 06:28 TreeView Husägare Stockholm 697 inlägg 25 apr 2019 06:28 #5 Kan ju faktiskt testa att förgro dom i skottkärran först, för att vara säker på att de är porenta. Tack för hjälpen
Kan ju faktiskt testa att förgro dom i skottkärran först, för att vara säker på att de är porenta. Tack för hjälpen