Hej,
Flyttar strax in i en villa där vi behöver sätta upp barngrindar. På nedervåningen ser det ut så här som bilden visar.
Letat ett tag efter alternativ som man kan använda här men inte hittat något bra. Är mitt enda alterantiv att skruva upp en till stolpe och fästa den där?
Tack
Flyttar strax in i en villa där vi behöver sätta upp barngrindar. På nedervåningen ser det ut så här som bilden visar.
Letat ett tag efter alternativ som man kan använda här men inte hittat något bra. Är mitt enda alterantiv att skruva upp en till stolpe och fästa den där?
Tack
En BabyDan Flex som du kombinerar på lämpligt sätt går utmärkt att använda där! Det finns breda och smala sektioner som man kan bygga ihop i olika vinklar för att passa på krångliga ställen.
Jag tror det bästa är att sätta upp en till stolpe. Helst fräser du ur en bit av extrastolpen nertill, så att den passar över det lilla sidostycket till vänster. Du kommer behöva öppna grinden en miljon ggr så desto smidigare ju bättre.
Visst, du kanske måste skruva i 2-3 skruvar i det lilla sidostycket, men det är ingenting jämfört med de övriga skador barnen kommer åsamka huset
Visst, du kanske måste skruva i 2-3 skruvar i det lilla sidostycket, men det är ingenting jämfört med de övriga skador barnen kommer åsamka huset
Klicka här för att svara