Det var just dit jag ville komma! Mina barn har sovit hos oss eller i vagnen i hallen i flera månader. Spjälsängen är väääldigt stor för en nyfödd!
 
Planen är att bo kvar iallafall 3 år till. Vet att spjälsängen blir för stor som nyfödd men den behövs längre fram
 
Behöver verkligen hjäln. Någon?
 
Min farmor bodde i en etta med sina föräldrar tills hon var 19 eller nåt, så det går. Lycka till!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.