Ella #16 Medlem · Östergötland · 409 inlägg 21 nov 2007 10:12 Ella Medlem Östergötland 409 inlägg 21 nov 2007 10:12 #16 Det var just dit jag ville komma! Mina barn har sovit hos oss eller i vagnen i hallen i flera månader. Spjälsängen är väääldigt stor för en nyfödd!
Det var just dit jag ville komma! Mina barn har sovit hos oss eller i vagnen i hallen i flera månader. Spjälsängen är väääldigt stor för en nyfödd!
I Imsdal #17 Medlem · 24 inlägg 25 nov 2007 08:45 Imsdal Medlem 24 inlägg 25 nov 2007 08:45 #17 Planen är att bo kvar iallafall 3 år till. Vet att spjälsängen blir för stor som nyfödd men den behövs längre fram
Planen är att bo kvar iallafall 3 år till. Vet att spjälsängen blir för stor som nyfödd men den behövs längre fram
I Imsdal #18 Medlem · 24 inlägg 27 nov 2007 11:54 Imsdal Medlem 24 inlägg 27 nov 2007 11:54 #18 Behöver verkligen hjäln. Någon?
S Skogsbananen #19 Medlem · 528 inlägg 6 dec 2007 21:41 Skogsbananen Medlem 528 inlägg 6 dec 2007 21:41 #19 Min farmor bodde i en etta med sina föräldrar tills hon var 19 eller nåt, så det går. Lycka till!