Jag ska göra en altan i form av stensättning. Den kommer att vara förhöjd i förhållande till marken ca 10cm. Jag har bra avrinning i marken (hög sandhalt). Altanen kommer dessutom att ligga just ovanför en stenfot vilket leder till att marken torkar väldigt fort här på våren.
Tror ni verkligen att det behövs ett lager med makadam som bärlager här eller kan jag köra men enbart sand??
 
Du menar att du skall bygga upp 10cm med bara sand?
 
Har gott om sand... så Ja
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.