4 259 läst ·
18 svar
4k läst
18 svar
Bara 30 grader ut till element fjärrvärme
Stämmer, men om innegivare är ”nöjd” så kommer den att dra ner framledningstemperaturen. Därför behöver man koppla ur innegivare eller mäta upp den för att utesluta fel. På ECL110 och 310 kan man justera påverkan.Demmpa skrev:
Men jag kan minnas fel med ecl100
En PT1000-givare går inte sönder halvdant, antingen ger den rätt värde eller så är det kortslutning/avbrott.M mecklarn skrev:
En ECL100M kan justeras mellan 12 & 28 grader om man har innegivare.
Det går att kontrollera antalet anslutna givare samt om de fungerar med reglercentralen,
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara