5 447 läst ·
2 svar
5k läst
2 svar
Bänkskiva i kvartskomposit, vart har ni köpt?
Hej,
Ska köpa ca 5,5m bänkskiva i kvartskomposit till köket, inte helt gratis så jag vill prisjämföra så mycket som möjligt innan jag slår till. Är just nu inne på Alpine mist från Caesarstone men är öppen för något annat beroende på vad jag hittar.
Vill höra vart ni köpt era skivor ifrån för att förhoppningsvis hitta mer än det jag hittat!
Har kollat hos följande:
Granitset
Granitkungen
andrewsgranite
Bor i stockholms området!
Väl mött,
Andreas
Ska köpa ca 5,5m bänkskiva i kvartskomposit till köket, inte helt gratis så jag vill prisjämföra så mycket som möjligt innan jag slår till. Är just nu inne på Alpine mist från Caesarstone men är öppen för något annat beroende på vad jag hittar.
Vill höra vart ni köpt era skivor ifrån för att förhoppningsvis hitta mer än det jag hittat!
Har kollat hos följande:
Granitset
Granitkungen
andrewsgranite
Bor i stockholms området!
Väl mött,
Andreas
Jag köpte 7 skivor i bla kvartskomposit av andrews. Skivorna var bra men lite kladd med AG, inget allvarligt dock. Bla höjdes priset efter uppmätning trots att skivorna visade sig mindre än mina preliminära mått och inga tilläggsbearbetningar tillkom.
Jag fick pris från diapol också, det var typ samma pris.
Jag fick pris från diapol också, det var typ samma pris.
Jag köpte från Diapol. De kom och mätte upp dem, tillverkade dem och kom tillbaka och monterade dem på en vecka även om normal lev.tid var två veckor. Jag fick dem monterade inklusive en 70cm ho i RF samt en fönsterbräda för samma pengar som Skiljebo stensåg skulle ha bara för tillverkningen av bänkskivorna. Då skulle jag mäta upp dem, hämta dem och montera själv.
Klicka här för att svara