Hej,
Snart dags att montera bänkskivan, hur gör man ?
Räcker det med en silikonsträng när skivan ligger på plats ?
Behöver skivan ngn rörelsemån ?
Kan man skydda skivans yta ovan diskmaskinen med tex alutejp ? Räcker det i så fall med de yttersta 10 cm ?
Sågnittet mot nedsänkta diskhon kan det tätas med silikon ?
/Micke