Hej,
Snart dags att montera bänkskivan, hur gör man ?
Räcker det med en silikonsträng när skivan ligger på plats ?
Behöver skivan ngn rörelsemån ?
Kan man skydda skivans yta ovan diskmaskinen med tex alutejp ? Räcker det i så fall med de yttersta 10 cm ?
Sågnittet mot nedsänkta diskhon kan det tätas med silikon ?
/Micke
 
Det finns en monteringsanvining hos LG Collection som jag tycker innehåller allt man bör tänka på:

http://www.lgcoll.se/

Produkter > Bänkskivor > LiGna massivträ > Montering och skötsel.

// WM
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.