2 807 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Bänkbelysning
Jag är helt ny här på forumet och har inte läst igenom gamla trådar, så jag hoppas att jag inte upprepar för mycket.
Jag ska dra igång en köksrenovering efter årskiftet och håller som bäst på att planera. Det jag vill ha tips på är hur pass glest jag kan placera spottar som bänkbelysning. Blir arbetsytorna inte tillfredställande upplysta med 10W med 80 cm mellanrum? Är rädd för att det bara ska bli "mysbelysning".
Tacksam för tips.
//Johan
Jag ska dra igång en köksrenovering efter årskiftet och håller som bäst på att planera. Det jag vill ha tips på är hur pass glest jag kan placera spottar som bänkbelysning. Blir arbetsytorna inte tillfredställande upplysta med 10W med 80 cm mellanrum? Är rädd för att det bara ska bli "mysbelysning".
Tacksam för tips.
//Johan
Klicka här för att svara