Hej
Hoppas på att någon har tips på lämplig möbel i min hall.
Har letat o sökt länge utan att hitta.
Ikeas Leksvik skohylla är perfekt förutom att den är 10 cm för lång.
Söker sittbänk eller möbel som går att förvara skor eller annat i och går att sitta på.
Längd max 110-115 cm
Djup max 30 cm
Höjd ca 40 cm
Bifogar bild på Ikea Leksvik skohylla.
Funderat på att korta den?
Hoppas på att någon har tips på lämplig möbel i min hall.
Har letat o sökt länge utan att hitta.
Ikeas Leksvik skohylla är perfekt förutom att den är 10 cm för lång.
Söker sittbänk eller möbel som går att förvara skor eller annat i och går att sitta på.
Längd max 110-115 cm
Djup max 30 cm
Höjd ca 40 cm
Bifogar bild på Ikea Leksvik skohylla.
Funderat på att korta den?
Vi hade exakt samma krav och problem! Och hur jag än letade så hittade jag ingen annan bänk än Leksvik.
Så till slut köpte vi den och kortade av den en bit i ena kanten. De två facken är lite smala för ett fullstort par skor, men med barnskor (eller sandaler lite på snedden) fungerar det bra.
Det blev helt perfekt, och vi fick en bänk som passade exakt
.
Så till slut köpte vi den och kortade av den en bit i ena kanten. De två facken är lite smala för ett fullstort par skor, men med barnskor (eller sandaler lite på snedden) fungerar det bra.
Det blev helt perfekt, och vi fick en bänk som passade exakt
Hm det låter som ett bra förslag, blir nog till att förkorta den här också. Fast jag skulle helst vilja ha den lite kortare ock lite högre. Får man bara plats med ett par skor i varje fack, det blir ju inte myckey om man tar bort 2 fack.
Annars kan det ju inet vara så svårt att göra en skoshylla i MDF, sen målar man den bara i någon fin färg.
Annars kan det ju inet vara så svårt att göra en skoshylla i MDF, sen målar man den bara i någon fin färg.
Klicka här för att svara