4 320 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Bambukompaniet
Hej på er alla
Ville bara kolla med er där ute, om ni har haft problem med bambukompaniet.
Det har jag haft, på sätt o vis.
Men det är en lång historia som började -09....
Är det någon av er som haft med dom att göra eller nån som kommer att lägga in
bambugolv så kanske ni skulle vilja ta del av min historia.....
om så är skicka ett mail till bambukompaniet@hotmail.se
Ville bara kolla med er där ute, om ni har haft problem med bambukompaniet.
Det har jag haft, på sätt o vis.
Men det är en lång historia som började -09....
Är det någon av er som haft med dom att göra eller nån som kommer att lägga in
bambugolv så kanske ni skulle vilja ta del av min historia.....
om så är skicka ett mail till bambukompaniet@hotmail.se
Hej,
Jag vill gäran ta del av dina erfarenheter.
Mvh
Pierre
Jag vill gäran ta del av dina erfarenheter.
Mvh
Pierre
Administrator
· Skåne
· 8 690 inlägg
Mrcc, du får berätta detaljerat om dina erfarenheter här, annars kommer den här tråden att raderas.
Hej på er alla...
Jag har varit borta ett tag så jag ej ha kunnat skriva om det.
Just nu ligger vi i arn- tvist med Bambukompaniet Norden AB så jag kan inte gå in på detaljer som ni nu kan förstå.
Med jag skulle nog inte valt detta golvet om jag visste det som jag nu vet... Golvet är det otroligt fint med det finns en del fabriksfel. När golvet lackades i fabriken så blev
det lite för mycket lack vid klick systemet om ni förstår mig, när man sätter ihop det går lacken ihop med den andra plankan på så sätt blir det en bristning i lacken ock detta kan medföra fuktskador med tiden efter som lacken spricker upp.
Vi har försökt att från slutet av -09 tills nu få dom att rätta till felet men det har alltid kommit något ivägen för dom. Många ursäkter har vi hört.
Jag kan ialla fall säga att i dags läget kommer jag aldrig att rekommendera dessa för nån.
Jag har varit borta ett tag så jag ej ha kunnat skriva om det.
Just nu ligger vi i arn- tvist med Bambukompaniet Norden AB så jag kan inte gå in på detaljer som ni nu kan förstå.
Med jag skulle nog inte valt detta golvet om jag visste det som jag nu vet... Golvet är det otroligt fint med det finns en del fabriksfel. När golvet lackades i fabriken så blev
det lite för mycket lack vid klick systemet om ni förstår mig, när man sätter ihop det går lacken ihop med den andra plankan på så sätt blir det en bristning i lacken ock detta kan medföra fuktskador med tiden efter som lacken spricker upp.
Vi har försökt att från slutet av -09 tills nu få dom att rätta till felet men det har alltid kommit något ivägen för dom. Många ursäkter har vi hört.
Jag kan ialla fall säga att i dags läget kommer jag aldrig att rekommendera dessa för nån.
Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara