Efter våra nya balkonger så hade jag en stor öppen glipa. Inte barn/djursäkert. Jag påpekade detta för BRF styrelse som tog hit firman igen. Två killar besökte mig och satt dit en nu bit plåt som fyllde ut bättre.
Den vassa kanten är upptill att skära fingrarna på, den bockade/valsade(?) kanten sitter långt nedtill. För att fixera biten har man gjort en clown-lösning.
Blir så trött på klåpare.
I trapphusen har vi fått nya anslagstavlor, nästan alla sitter lite snett. En av dem är också ordentligt kantstött. Ger mig fasiken på att styrelsen inte kommer påpeka detta för klåparna.