Efter våra nya balkonger så hade jag en stor öppen glipa. Inte barn/djursäkert. Jag påpekade detta för BRF styrelse som tog hit firman igen. Två killar besökte mig och satt dit en nu bit plåt som fyllde ut bättre.

Den vassa kanten är upptill att skära fingrarna på, den bockade/valsade(?) kanten sitter långt nedtill. För att fixera biten har man gjort en clown-lösning.

Blir så trött på klåpare.

I trapphusen har vi fått nya anslagstavlor, nästan alla sitter lite snett. En av dem är också ordentligt kantstött. Ger mig fasiken på att styrelsen inte kommer påpeka detta för klåparna.
 
  • Detaljbild på en balkongens skärmvägg med orangea markeringar som visar var den behöver justeras.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på en fönsterkarm med en markerad spricka och en suddig bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av fönsterhake monterad på fönsterkarm, markerad med röda cirklar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Arg
Hep
  • Laddar…
Åsa Lund
Oavsett vilket ska entreprenören rätta till fel på egen bekostnad.
Styrelsens uppdrag är att se till att medlemmarna får valuta för pengarna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.