Riktig trall ja, den blir ju mer grå sen och går att behandla om man vill. Själv kör jag Ikeas plast"trall" på min balkong sedan åtta år och den ser ut som ny även idag. Ikeas trä trall ser ut som skit efter ett år dock.hellborg skrev:
Finns bara i grått tror jag. Kanske inte supersnyggt... men visst, det blir väl som att måla betongen. Men då kan man väl lika gärna måla?RoTe skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 125 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 125 inlägg
Trall är det som folk brukar ha på sina uteplatser och det vanliga är väl att man gör ren den på våren och ev. oljar in den.hellborg skrev:
Med trall eller matta så får man en yta som känns varmare mot fötterna än vad betong gör. Men visst kan man måla.hellborg skrev:
Klicka här för att svara
