K Kenneth_S #1 Medlem · 13 inlägg 22 dec 2019 14:42 Kenneth_S Medlem 13 inlägg 22 dec 2019 14:42 #1 Har idag installerat vårt spabad, och när vi drog igång strömmen så går pumpar igång, men displayen är helt död... Vad kan vara fel? Vill ju ha igång det så man kan bada till jul. Badet är ett Merkurius
Har idag installerat vårt spabad, och när vi drog igång strömmen så går pumpar igång, men displayen är helt död... Vad kan vara fel? Vill ju ha igång det så man kan bada till jul. Badet är ett Merkurius
H Hallerudsbo #2 Verktygstokig · Värmland · 3 837 inlägg 22 dec 2019 17:32 Hallerudsbo Verktygstokig Värmland 3 837 inlägg 22 dec 2019 17:32 #2 Köpt helt nytt? Spänning på alla faser?
K Kenneth_S #3 Medlem · 13 inlägg 22 dec 2019 18:02 Kenneth_S Medlem 13 inlägg 22 dec 2019 18:02 #3 H Hallerudsbo skrev: Köpt helt nytt? Spänning på alla faser? Ja helt nytt. Spänning på alla faser. Kollat och dubbelkollat
H Hallerudsbo skrev: Köpt helt nytt? Spänning på alla faser? Ja helt nytt. Spänning på alla faser. Kollat och dubbelkollat
H Hallerudsbo #4 Verktygstokig · Värmland · 3 837 inlägg 22 dec 2019 18:43 Hallerudsbo Verktygstokig Värmland 3 837 inlägg 22 dec 2019 18:43 #4 Skulle jag tatt det med butiken så inte garantin försvinner
K Kenneth_S #5 Medlem · 13 inlägg 22 dec 2019 19:50 Kenneth_S Medlem 13 inlägg 22 dec 2019 19:50 #5 H Hallerudsbo skrev: Skulle jag tatt det med butiken så inte garantin försvinner Japp, ringer dem i morgon kl 08:00 sharp, när de öppnar
H Hallerudsbo skrev: Skulle jag tatt det med butiken så inte garantin försvinner Japp, ringer dem i morgon kl 08:00 sharp, när de öppnar
H Hallerudsbo #6 Verktygstokig · Värmland · 3 837 inlägg 22 dec 2019 20:08 Hallerudsbo Verktygstokig Värmland 3 837 inlägg 22 dec 2019 20:08 #6 Ja det är nog bäst. Ifall man krånglar till något i onödan