Hejsan, börjar få lite panik men får inte gång pannan (CTC265), brännare Bioline 20, då den signalerar bakvärme. Detta går inte att återställa och pannan startar inte heller. Bryter jag strömmen finns larmet kvar. Nån ide, det börjar bli kallt i huset...

Edit: Hittade felet.
 
Redigerat:
harry73
Jag har bakvärme i min bil, rätt så skönt ;)
 
Berätta gärna vad felet var ifall någon annan hittar tråden och har samma problem. Även om jag gissar (då jag också har en Bioline 20) att du behövde återställa termosäkringen i brännaren?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.