Hejsan, börjar få lite panik men får inte gång pannan (CTC265), brännare Bioline 20, då den signalerar bakvärme. Detta går inte att återställa och pannan startar inte heller. Bryter jag strömmen finns larmet kvar. Nån ide, det börjar bli kallt i huset...
Edit: Hittade felet.