Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
Hur många?
Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
Jag har ett gäng hylsor av något ädelträslag. Jag kan kolla närmare om det är av intresse.
Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
Visst!
Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
B Byggarbollaren skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Min "samling". Dom vita är troligen bakelit. Jag tror att handtagets ändhylsa kan skruvas av. En bakelithylsa har lite vit färg på undersidan.
Dom i trä är 95 mm långa och centrumhålet är på 9 mm. Du ser det på den som står snett i glasbägaren. Vet ej vad för träslag men gissar mahogny.
30 kr/st.
Mvh
Stort tack för bild! Tyvärr är det fel form, söker helt raka hylsor i funkisform. De vita bakelit är ju kanon men behöver tre uppsättningar. Dörrarna är samlade i samma hall. Jag får leta vidare. Men återigen stort tack!T Thomas_Blekinge skrev:[bild]
Min "samling". Dom vita är troligen bakelit. Jag tror att handtagets ändhylsa kan skruvas av. En bakelithylsa har lite vit färg på undersidan.
Dom i trä är 95 mm långa och centrumhålet är på 9 mm. Du ser det på den som står snett i glasbägaren. Vet ej vad för träslag men gissar mahogny.
30 kr/st.
Mvh
Hej, hittade precis denna tråd. Har du kvar de vita handtagen i bakelit? Kan du tänka dig att sälja dem och om ja även posta dem (jag betalar självklart porto)?T Thomas_Blekinge skrev:[bild]
Min "samling". Dom vita är troligen bakelit. Jag tror att handtagets ändhylsa kan skruvas av. En bakelithylsa har lite vit färg på undersidan.
Dom i trä är 95 mm långa och centrumhålet är på 9 mm. Du ser det på den som står snett i glasbägaren. Vet ej vad för träslag men gissar mahogny.
30 kr/st.
Mvh
Du har möjligtvis inte några tillhörande långskyltar?
Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
Låt mig titta först vad jag har.
Medlem
· Blekinge
· 12 233 inlägg
