589 läst · 4 svar
589 läst
4 svar
Bättre filter för medlems inlägg
Finns det, eller skulle det kunna gå att få en funktion som bara visar vilka trådar en medlem skrivit inlägg i? Försökt hitta det men lyckas inte. Gärna med ett filter för att inkludera/exkludera 1 eller flera forum, kanske även datum period.
/Peter
/Peter
Administrator
· Skåne
· 7 985 inlägg
Menar du att du bara vill visa vissa delforum? Eller menar du att du bara vill se de trådar som du själv har skrivit i? Du kan söka fram en viss medlems inlägg via profilen.
Det är via profilen jag tycker det blir för oprecist.
När jag söker skulle det kunna vara att jag söker på en medlems skrivna inlägg men bara få fram dem en gång per tråd (tex med en siffra som viar antal). Det blir många rader om en medlem svarat i 75 trådar med ca 10 inlägg i varje! Många sidor att bläddra.
Går det sedan att exkludera/inkludera forum där man tror detta svar finns och dessutom ange datumintervall skulle det förminska resultatmängden i utsökningarna.
Som exempel sökte jag på vägghängda toaletter där jag vet mig ha läst en bra sak av "paul-staffanstorp". Han och andra gudar har många inlägg!
/Peter
När jag söker skulle det kunna vara att jag söker på en medlems skrivna inlägg men bara få fram dem en gång per tråd (tex med en siffra som viar antal). Det blir många rader om en medlem svarat i 75 trådar med ca 10 inlägg i varje! Många sidor att bläddra.
Går det sedan att exkludera/inkludera forum där man tror detta svar finns och dessutom ange datumintervall skulle det förminska resultatmängden i utsökningarna.
Som exempel sökte jag på vägghängda toaletter där jag vet mig ha läst en bra sak av "paul-staffanstorp". Han och andra gudar har många inlägg!
/Peter
Administrator
· Skåne
· 7 985 inlägg
Om du klickar på Avancerad sök och söker på "toalett" och "Paul-Staffanstorp" i alla forum så får du 12 träffar.
Klicka här för att svara