Hejsan hoppsan! Jag är nu inne på min 3e sommar med ett lazy spa! Och jag är heelnöjd!
Men nu känner jag att det är dag för en permanent lösning! Funderar så på en "badtunna" i glasfiber med elpatron på 6kw
Ev tillägg
*spottar
*rening
*bubblor
* lock "måste"

Vad säger folk, edel bör ju ha erfarenheter på månadskostnader, priser och tips på bra leverantörer :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.