Ja, vad gör man i badrumstaket egentligen.
Nu kommer vi i framtiden att inreda vinden. Det finns idag ingen fuktspärr i huset. Börjar fundera litegrann på vad som händer när vindsinredning och isolering är klar och det inte finns någon fuktspärr, då särskilt i badrumstaket. I väggarna är det kutterspån, i tak och golv så tror jag att det är stenull.
Är det något att bekymra sig över ?