På en del .... hotell har man ju vad som kallas hotellspegel ;D, dvs en spegel med värme för att undvika kondens. Jag tror att det kunde vara bra att ha i mitt badrum i vardande :-/. Är det nån som har tips om hur man kan åstadkomma det? Ska man koppla det till belysningen, eller ska man ha värme hela tiden (jag tänker att det kanske pajjar spegel och fix om man "temperaturcyklar" för mycket. Har förresten en ide om att ha en fast spegel i kaklet. Kan det vara nåt ... att akta sig för ??? ? Tips, ideer?

//P
 
  • Gilla
Messier1994
  • Laddar…
Sitter med nästan samma funderingar ::)
Jag ska ha golvvärme i badrummet (el) och har hört om dom som dragit några varv med golvvärmekabeln bakom spegeln också för att slippa imma.
Satt idag och kollade i Biltema och tror att jag hittade ett enklare sätt (nån som provat?)
art:44-979 spegelmatta 50W/230V
Verkar ju hur smidigt som helst :D
 
Mycket smart!

Då kan man ju sätta två stycken utmed varandra för att täcka en större yta.
 
Behövs inte!

Man går bara till www.sigro.se och kikar under golvvärme-->el-golvvärme Ebeco och klickar på spegelvärme.

Största storleken är i och för sig bara 1024x524.
 
Hmm ............... billigare att köpa 2st på Biltema :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.