4 801 läst ·
3 svar
5k läst
3 svar
Badrumsrenovering Polsk Byggfirma?
Badrum är ju lite speciellt. Oavsett om du anlitar en svensk eller utländsk firma så tycker jag att du ska se till att du får bra referenser och att de har våtrumsbehörighet. Jobbet måste utföras korrekt, du vill inte stå med omfattande fuktskador om tio år som försäkringsbolaget vägrar ersätta, och det är sannolikt större risk att en utländsk firma inte följer våra regler till punkt och pricka. Även om den risken absolut finns hos många svenska företag också. Särskilt just nu, när branschen är full av lycksökare.
Edit: Såg nu att du skrev att svenska hantverkare inte har tid. Är det väldigt brådis? Annars tror jag absolut att du hittar någon som kan hjälpa dig inom 1-2 månader om du ringer runt lite mer.
Edit2: Ovanstående inlägg skrevs innan någon moderator eller admin rensade bort några inlägg i tråden. Det är därför det kanske är en smula "goddag yxskaft".
Edit: Såg nu att du skrev att svenska hantverkare inte har tid. Är det väldigt brådis? Annars tror jag absolut att du hittar någon som kan hjälpa dig inom 1-2 månader om du ringer runt lite mer.
Edit2: Ovanstående inlägg skrevs innan någon moderator eller admin rensade bort några inlägg i tråden. Det är därför det kanske är en smula "goddag yxskaft".
Jag har tyvärr inget tips på en firma i närheten av dig, men har själv världigt goda erfarenheter av en polsk firma som jag har anlitat. Duktiga, service minded och till ett väldigt konkurrenskraftigt pris.
mvh Manor
mvh Manor
Jag har kommer använda Ohlssons rör i ljungby för själva rördragninge men om man vill så kan dom fixa helentreprenad. Och dom är grymt bra att ha och göra med dom är inte billiga men dom är bra. Och dom håller alltid tiderna. tror dom har 19 rörmockare på det företaget så det är ju bra. Och dom gör upp en tidsplan som dom håller och dom kommer till dig och hjälper dig att rita badrummet
Klicka här för att svara