15 742 läst ·
42 svar
16k läst
42 svar
Badrumsrenovering i Älvsbyhus, inriktad mot funktion, inte flashigt och dyrt. :)
Vanlig kartonggips, eftersom vi ska ha plastmatta.
Ja, hittills är jag mycket nöjd med de hantverkare jag haft här. Jag har verkligen nagelfarit varenda liten skruv de dragit och gått och detaljkollat allting på kvällarna.
Dessutom kommer de i tid varje morgon och är i största allmänhet trevliga gubbar.
Dessutom kommer de i tid varje morgon och är i största allmänhet trevliga gubbar.
Atom skrev:
Dagens update, rörmokaren är nästan klar, återstår dragning till dusch och gästtoan som ligger vägg i vägg.
Vi har gott hopp om att kunna ta badrummet i bruk till helgen. Tyvärr väntar jag fortfarande på duschväggarna som jag beställde från Skånska byggvaror för exakt en månad sedan...
Vi passar på att fixa gästtoan också, blåste ur den totalt ikväll, imorgon kommer snickaren och gipsar, förhoppningsvis hinner de göra klart den under nästa vecka:
Vi har gott hopp om att kunna ta badrummet i bruk till helgen. Tyvärr väntar jag fortfarande på duschväggarna som jag beställde från Skånska byggvaror för exakt en månad sedan...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi passar på att fixa gästtoan också, blåste ur den totalt ikväll, imorgon kommer snickaren och gipsar, förhoppningsvis hinner de göra klart den under nästa vecka:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· västra götaland
· 201 inlägg
får man fråga vad kalaset har kostat?
Urprunglig offert totalt 74' före ROT, varav arbete ca 44'. 52' efter ROT.
På detta har det tillkommit ca 7500 för riktig våtrumsvägg samt fördelarskåp, samt all inredning som jag köpt in själv, ca 10'.
På detta har det tillkommit ca 7500 för riktig våtrumsvägg samt fördelarskåp, samt all inredning som jag köpt in själv, ca 10'.
Redigerat: