Vi ska äntligen renovera vårt badrum och kollar nu runt på möbler. Undrar om någon har erfarenhet av Camargue (finns på Bauhaus)? Frågan kommit upp här tidigare men fick då inget svar. Hoppas på bättre tur!
Lite partisk efter som jag jobbar där men jag kan säga att det är väldigt olika beroende på vilken möbel, dusch osv du väljer då det är olika tillverkare på olika saker.
Jag har badkar från camargue, det fungerar som vilket badkar som helst. Det negativa var att avloppsslangen som var med var trasigt så det måste jag beställa ett nytt
Lite partisk efter som jag jobbar där men jag kan säga att det är väldigt olika beroende på vilken möbel, dusch osv du väljer då det är olika tillverkare på olika saker.
Kommod och högskåp ur serien Skärgård funderar vi på.
Skärgård brukar vara bra o om jag inte missminner mig så e det 5 års garanti, men är som sagt partisk, åk o kläm o känn på det, men så många skärgård som säljs varje år så hade det hörts om det inte var ok.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.