Hej!
Bänkskivan på min badrumsbänk har en lutning på nästan 1 cm från kant till kant. Hade haft en fuktskada i badrummet tidigare, där snickarna tagit ut bänken som jag hade tidigare och sedan satt tillbaka den efter fuktskadan åtgärdats. Jag kan inte minnas om det lutade förut, men enligt snickaren är det inte möjligt att justera lutningen nu.
Har precis nyligen fått bänkskivan i granit installerad också.
Någon som vet ifall detta egentligen går att åtgärda på ett smidigt sätt utan att riskera förstöra bänkskivan?
Tack på förhand!
Bänkskivan på min badrumsbänk har en lutning på nästan 1 cm från kant till kant. Hade haft en fuktskada i badrummet tidigare, där snickarna tagit ut bänken som jag hade tidigare och sedan satt tillbaka den efter fuktskadan åtgärdats. Jag kan inte minnas om det lutade förut, men enligt snickaren är det inte möjligt att justera lutningen nu.
Någon som vet ifall detta egentligen går att åtgärda på ett smidigt sätt utan att riskera förstöra bänkskivan?
Tack på förhand!
Lägg ett vattenpass på bänkskivan för det är förmodligen fall på golvet så den kanske inte är speciellt sned, skulle vara mer orolig över elektrikern som varit därL lägenhet1009 skrev:Hej!
Tack på förhand!
Tack, ska testa det.B Buster65 skrev:
Rent generellt, kan det bli något "funktionsproblem" av något sånt här tror du?
Jo precis, märkte idag att uttag är löst, ska få hit elektrikern för det.
Nej det skulle jag inte säga att det kan bli, är väl om den lutar mot väggen och man skvätter massa vatten på den och allt vatten till slut hamnar i hörnet men det i sig är inte heller nåt problem egentligen.L lägenhet1009 skrev:
Ser ut som skivan ligger ganska jämt med tvättstället och luckan undertill kanske går att justera så den sitter bättre längs skivan för det är väl de man stör sig på om något
Okej, tack för din inputB Buster65 skrev:Nej det skulle jag inte säga att det kan bli, är väl om den lutar mot väggen och man skvätter massa vatten på den och allt vatten till slut hamnar i hörnet men det i sig är inte heller nåt problem egentligen.
Ser ut som skivan ligger ganska jämt med tvättstället och luckan undertill kanske går att justera så den sitter bättre längs skivan för det är väl de man stör sig på om något
Klicka här för att svara