Absolut inte. Det är ett mycket dåligt argument, speciellt eftersom det finns fel som handlar om funktionen i badrummet just nu (t ex bakfall). Vi skulle kunna starta en ny tråd och diskutera detta korkade argument i oändlighet...
 
C
Va bra att du har garanti! Åberopa den nu! Du behöver ju inte vänta till det blir en skada!
 
Precis! Vad händer med garantin om det blir en skada om 6 år och firman gått i konkurs? Vad händer om ni får en skada om 11 år? Man betalar inte fullt pris för en defekt produkt eller felaktigt utförd tjänst. Oavsett garanti.
 
Badrummet är enligt besiktningsmannen utdömt. Det är ganska allvarliga punkter som har tagits upp.
Hur har dom tänk lösa bakfall te.x? Man kommer få göra om en stor del av badrummet för att få det godkännt igen.
Hade varit bra med bilder på badrummet också. Något du kan ordna?

//sven
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.